duminică, 16 iunie 2013

Anatomii

- Atâţia de 3 ! Despre ce învăţaţi la chimie ?
Linişte , deşi se observă pe chipurile lor strădania aducerii aminte.
- Nu vă amintiţi nici măcar un subiect ?
- Despre săpun am vorbit odată , spune neîncrezător cineva din ultima bancă .
- Şi nu ştiţi despre săpun ?! Ar fi cazul ...
- Şi ne-a mai zis şi despre margarină , zahăr ... , îndrăzneşte o elevă cu note mai mari .
- Dar nu-i de la săpun şi nici de la margarină , se  apără altcineva , ne-a dat o lucrare cu formule !
- Cu formule la chimie ?! Şi la biologie despre ce ? Că-i tot cu mulţi de-alde 3 .
- Despre ce are omul în el ! aflu mai repede de data aceasta nemulţumirile învăţăceilor .
- Ce-i drept ... greu . Greu .
Mă lamuresc repede ce se-ntamplă şi cu alte discipline . Culmea , par a avea fiziologii asemănătoare pe anatomii diferite !

sursa foto

3 comentarii:

Laura spunea...

Tind sa generalizez, da' am o vorba: elevii de astazi - analfabetii de maine.

Margot spunea...

Mă tot gândesc la : elevii de astăzi _ şefii/conducătorii de mâine şi mă apucă pe urmă fel şi fel de gânduri ciudate .

Laura spunea...

Sau aşa...