marți, 12 februarie 2013

Să vină cineva ...

"Să vină cineva care să avem ce învaţa de la ei " este singurul bileţel cu dorinţe care îmi atrage atenţia , dorinţe pentru săptămâna aia de pomină (fosta:Şcoala/altfel;actuala:Să/ştii/mai multe,/să/fii/mai/bun) . În celelalte se găsesc aceleaşi lucruri , copiate parcă de la unii la alţii : să mergem la film , să mergem în parc , să vină un cântăreţ  , deşi eu le-am cerut doar teme pentru dezbateri .
"Să vină cineva care să avem ce învăţa de la ei "... da , să vină dacă se mai încumetă . Mie îmi este greu să mai cer cuiva să vină , nu mai am curaj .
Să vină cineva ... hai !

4 comentarii:

Laura spunea...

:( Şi la Bac scriu că Eminescu s-a iubit cu o floare albastră.

Margot spunea...

"Totusi este trist în lume!"

madalina spunea...

Morarita de garda! :) nu imi place " maidanul cu papadii " nu va caracterizeaza ! :)

Margot spunea...

Şi mie îmi plăcea morăriţa , şi de gardă , dar am în fiecare zi senzaţia că trăiesc pe un maidan pe care nu mai am vlagă să-l străbat . Cum nu am vreo şansă să scap , nu-mi rămâne decât să scormonesc prin el şi să mă bucur de ce mai găsesc .